Kia poprvé s Fabrikou
Hlavní mediální kampani na model, který je v prodeji od února 2009, předcházela pre-launch komunikace formou PR a projektů na internetu. „Současná kampaň Soul je zajímavá především z hlediska kreativního zpracování – střídáním čtyř motivů v tisku a tří motivů na outdooru a také výrazným využitím netradičních médií, například internetu, mailingu a SMS, dále pak komunitního webu Facebook či reklamy na ICQ. Vše pochopitelně směřuje k oslovení nových cílových skupin a rozšířenější komunikaci s mladšími nebo potenciálními zákazníky,“ popsal kampaň Marek Vodička, Marketing Manager Kia Motors Czech. Soutěžící si mohou na stránkách Kia-soul.cz a Facebook sami vytvořit design auta nebo vyhrát iPod a mobilní telefon Samsung Soul. Kampaň, která je naplánovaná do půlky července, zastřešuje reklamní agentura Fabrika, pro kterou to je v rámci nové spolupráce se značkou Kia první zkušenost.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory