Slabikář proti násilí na dětech
Slabikář je k vidění na internetových stránkách stopnasilinadetech.cz a brzy vyjde i v podobě kalendáře. Kampaň, která stála více než sedm milionů korun, se zaměřuje na všechny formy násilí páchaného na dětech. Nejde jen o fyzické násilí, ale také o násilí psychické. „Sám jsem byl překvapený, co patří do násilí – zarazilo mě, jakým problémem může být nezájem, nebo naopak přílišné opečovávání a nároky rodičů,“ prohlásil Kocáb. „Dotknu se asi babiček, ale dítěti mohou ublížit i nekonečné zmrzliny a sladkosti,“ dodává ministr.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři