České spořitelně nefunguje internetové bankovnictví, odříznuto je přes milion klientů
PRAHA (MEDIAFAX) - Od pondělního rána se více než milion klientů České spořitelny nedostane přes internet ke svému účtu a nedostanou se tak ke svým financím. V pondělí to uvedl server tn.cz.
Spořitelně totiž od pondělního rána nefunguje internetové bankovnictví. Klienti tak budou muset pro uskutečnění finanční transakce zajít na některou z poboček České spořitelny, nebo využít telefonní bankovnictví.
Za komplikace mohou technické problémy, dobu výpadku banka nesdělila, uvádí server.
“Na obnovení provozu spořitelna pracuje, zatím ale bohužel nemůžeme říci, zda internetové bankovnictví bude fungovat za hodinu nebo dvě," řekla tn.cz mluvčí České spořitelny Kristýna Havligerová.
Skupina České spořitelny je podle objemu aktiv a počtu klientů největší na tuzemském trhu.
Dana Rybáková, rybakova@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři