Albert pohltí Hypernovu
Jedná se o pokračování nové strategie a investice do sítě pod značkou Albert hypermarket. Pro zákazníky se sortiment nemění. Změna je v modernějším designu, dále se chystá nová vizuální a komunikační podoba, ve které budou působit všechny prodejny značky Albert. „Prostřednictvím těchto investic dojde ke sjednocení celé sítě našich prodejen pod jednu silnou značku Albert. Všechny formáty našich prodejen budou zákazníkům nabízet to, co si podle našich průzkumů a v současné ekonomické situaci skutečně přejí. Důraz je kladen především na výhodné nákupy, akční cenové kampaně, nízké ceny zboží, moderní prostředí a snadnou orientaci v prodejnách. Investování do našich prodejen a zákazníků patří mezi naše hlavní priority i v budoucnu,“ říká Johan Boeijenga, generální ředitel společnosti Ahold Czech Republic. Albert hypermarket nahradí Hypernovu do konce června, nejdříve se dočkají zákazníci na Moravě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři