Muzu.tv podepsal dohodu s Universalem
Portál už dříve uzavřel smlouvy i se společnostmi EMI, Sony BMG a dalšími labely. Muzu se sídlem v Irsku vyplácí umělce z reklamy. Uživatelé se přitom můžou dívat na hudební video na stránkách Muzu, na webu umělce nebo v sociálních sítích. Portál získal nadšené přijetí od hudebního průmyslu, protože našel cestu, jak vyplácet umělce, jejichž hudba se na internetu hraje. Nahrávací společnosti předtím kritizovaly ostatní portály jako YouTube za to, že nevyplácejí adekvátně umělce, jejichž hudba se na jejich stránkách přehrává. O příjmy z digitálního prodeje hudby mají vydavatelé zájem, protože jim klesá prodej na CD, napsal Reuters. Dohoda Muzu s Universalem se vztahuje na přehrávání videa v Británii a Irsku a na světový repertoár vydavatele včetně například Amy Winehouse a U2. Muzu má také práva na přehrávání klipů všech umělců ze stáje Sony Music na sociální síti Bebo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?