Reklama bez agentur
Google představuje v České republice nástroj pro tvorbu grafických reklam, který je ve světě známý jako Display Ad Builder. Velcí i nejmenší inzerenti, kteří mají účet AdWords, mohou vytvářet internetové reklamy. Nástroj umožňuje vytvořit inzerát, vložit do něj vlastní text, logo nebo obrázek. „Grafická reklama byla doposud doménou velkých inzerentů, a to především vzhledem k cenám za produkci kreativy i za samotnou inzerci. Díky dalšímu nástroji, který inzerenti dostanou do rukou, budou moci i ti menší překročit hranice textové reklamy a snadno vytvořit kvalitní grafickou reklamu bez nákladů na kreativní nebo mediální agentury,“ vysvětluje Daniel Nohel, Industry Sales Manager z Googlu v České republice. „Inzerentům chceme dodat odvahu a motivovat je širokým spektrem chytrých nástrojů, aby ze světa grafické reklamy neměli obavy a naopak jej co nejvíce využili ve svůj prospěch.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři