Týdeník Euro s rubrikou o módě
Atraktivní kombinace módy a obchodu má rozšířit redakční obsah titulu, přiblížit čtenářům ekonomické pozadí módního průmyslu a poskytnout jim vhled do života králů módy a jejich cesty na vrchol. “Náš časopis je úspěšný, ale řada lidí ho vnímá jako příliš odborný titul. Spousta potenciálních čtenářů má pocit, že v něm najdou jen články o financích, politice a Evropské unii. Nová komunikace značky má zdůraznit, že EURO je čtivý společenský časopis nejen o ekonomice,” říká šéfredaktor týdeníku István Lékó.
Zároveň s novou rubrikou startuje reklamní kampaň založená na sloganu „O tom, co není vidět, je dobré vědět“. Inzerce se objeví v televizi, rozhlasu, tisku a na internetu. Kampaň pro vydavatelství EURONEWS připravila agentura Euro RSCG.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři