Spotřebitelé o Božkovu
V kampani společnost Stock Plzeň vyzývá spotřebitele, aby se podělili o vlastní projekty a akce, které jsou spojeny se značkou Božkov. Nejlepší projekty chce firma ocenit, striktní pravidla na typ projektu ale nemá. Může se jednat o sportovní turnaj, rockový festival, amatérské divadlo či cokoli dalšího. „Zvítězí originalita, vtip, společenství spřízněných lidí a láska k Božkovu,“ upřesňuje brand manažer značky Radek Číhal. Nabízí i různý typ ocenění vítězných projektů, od dodávky lihovin, přes materiální podporu až i k organizační pomoci. Sportovní a kulturní aktivity se firma snaží podporovat dlouhodobě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři