Vitana s Word of Mouth
Pro spolupráci si vybrala agenturu Outbreak, která se na techniky Word of Mouth Marketing specializuje a pro Vitanu údajně připravila netradiční formu product seedingu. Z cílové skupiny vytipovala názorové vůdce, kteří by měli “nový produkt vyzkoušet, získat neobvyklé zážitky a mít důvod o něm hovořit ve svých sociálních okolích,” přibližuje koncept kampaně spoluzakladatel agentury Dan Farkaš. Vitana si podle své produktové manažerky Pavlíny Barker od spolupráce slibuje, že neobvyklou cestou komunikace novinka i značka získají nové příznivce, kteří “o nich budou hovořit se svými známými a zážitek pozitivně odrazí v nákupním chování”. Poradenská agentura Outbreak je aktivním členem americké Word of Mouth Marketing Association.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři