Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  27.03.2009 16:03:03

Vitana s Word of Mouth

Společnost Vitana se pro uvedení jednoho ze svých produktů rozhodla vsadit na Word of Mouth Marketing.

Pro spolupráci si vybrala agenturu Outbreak, která se na techniky Word of Mouth Marketing specializuje a pro Vitanu údajně připravila netradiční formu product seedingu. Z cílové skupiny vytipovala názorové vůdce, kteří by měli “nový produkt vyzkoušet, získat neobvyklé zážitky a mít důvod o něm hovořit ve svých sociálních okolích,” přibližuje koncept kampaně spoluzakladatel agentury Dan Farkaš. Vitana si podle své produktové manažerky Pavlíny Barker od spolupráce slibuje, že neobvyklou cestou komunikace novinka i značka získají nové příznivce, kteří “o nich budou hovořit se svými známými a zážitek pozitivně odrazí v nákupním chování”. Poradenská agentura Outbreak je aktivním členem americké Word of Mouth Marketing Association.

Ochrana dětí na internetu je mizerná

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688