Dubai Lynx Awards znají vítěze
Festival, který se letos uskutečnil potřetí, se zaměřuje na kreativce z regionu Blízkého a Středního východu a Severní Afriky, ale je otevřen i zbytku světa. Už podruhé jsou Dubai Lynx Awards součástí Mezinárodního reklamního festivalu (Dubai International Advertising Festival), který v Dubaji probíhá pod záštitou Cannes Lions. Mezi velké vítěze večera patřily egyptská agentura Fortune Promoseven Cairo, která získala hlavní cenu v kategorii TV/Cinema s fotbalovými spoty na Coca-Colu, a rovněž egyptská Leo Burnett Cairo s Grand Prix za sérii tří tiskových reklam pro Heinz. Outdoorová velká cena zůstala „doma“ dubajské agentuře FP7. Media Grand Prix převzala dubajská Starcom MediaVest Group za kampaň na čokoládové tyčinky Mars. Velké ceny nebyly uděleny v kategoriích Radio, Interactive, Direct & Sales Promo ani v kategorii Integrated. Katarské FP7 Doha připadl titul Agentura roku, mediálkou roku se stala dubajská Starcom MediaVest Group. Mezinárodní odborná porota z 2079 přihlášených prací ocenila celkem 135.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada