Revolta lokalizovala kampaň Nike+
Reklamní agentura Revolta lokalizovala integrovanou image kampaň na běžeckou obuv Nike+. Jádrem kampaně je celosvětový závod mezi muži a ženami v naběhaných kilometrech. Závodníci obou pohlaví se mohou zaregistrovat na Nikeplus.com a přispět tak každým uběhnutým kilometrem k šanci na vítězství svého týmu. Oficiální český tým žen vede Bára Špotáková, muži mají v čele Tomáše Berdycha. Komunikační mix se skládá z inzerce, outdooru, televize, instore a online komunikace (bannery, komunitní sítě, e-CRM). Součástí jsou také běžecké eventy (tréninky) v Praze a Bratislavě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři