ČT si patentuje 11 pořadů a logotypů
Některé pořady přitom již Česká televize vysílala. Mezi vysílanými je například projekt „Skoro jasno“, jehož druhá řada se připravuje do vysílání. Ještě před premiérou se objeví také první řada. Meteorologové v pořadu divákům objasňovali některé jevy související s počasím. Až teprve nyní si ČT patentuje známky na pořady Všechnopárty, Partnerské vztahy, Hledání ztraceného času: Devatero řemesel, Rodina a já či Archivní návraty.
Objevily se však ale i nové názvy. Konkrétně jde o pořady Kapitoly o havěti, Záhady duše, Pera nás baví, Být v obraze a konečně Vzduchoplavec Kráčmera. Mělo by jít o chystané projekty televize.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři