ČRo Brno slaví 85 let
Projekt nese název Moravská rodina, cílem je spojit oslavu výročí s podporou regionu, uvedla Alena Podlucká z Českého rozhlasu. Stanice chce představit život v obcích a městech v celé jeho šíři. Redaktoři s mikrofony zavítají za kronikáři, do škol i místních knihoven. S příběhy, zajímavostmi a kuriozitami pak v živých vstupech seznámí posluchače. Zaznamenají také místní recept od vyhlášeného kuchaře či kuchařky z navštívené obce. Recepty nakonec vyjdou v kuchařské knize.
Celodenní mapování jednotlivých obcí skončí pravidelně vystoupením muzikantské či muzicírující rodiny. Posluchači mohou na závěr vybrat nejlepší moravskou hudební rodinu. Seriál začíná v pondělí.
Český rozhlas Brno je dlouhodobě nejposlouchanější regionální stanicí veřejnoprávního vysílání. Týdně si stanici naladí asi 300.000 posluchačů, uvedla Podlucká. Brněnský rozhlas začal vysílat rok po pražském, přesně 10. května 1924. Původně míval studio na střeše Zemského domu, později využíval Stadion v Kounicově ulici a dnes sídlí v paláci v Beethovenově ulici.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři