Magazín Men/Women Only v novém
Magazín zkrátil svou periodicitu z dvouměsíčníku na měsíčník a bude vycházet každé druhé úterý v měsíci jako supplement deníku Metro. Čtenáři tak získají pravidelnou "dávku" lifestylu zdarma.
"Ke změně distribučního konceptu jsme přistoupili na základě tlaku ze strany čtenářů, kteří si přáli magazín dostávat jako součást deníku. Kratší periodicita nám pak umožní lépe reagovat na potřeby ze strany reklamních zadavatelů," uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství Metro ČR.
"První únorové číslo Men/Women Only bude především Valentýnské. Poradí našim čtenářům např. to, jak si udržet vztah po pěti, deseti a dvaceti letech, přinese tipy na večeři pro partnera či téma, kde všude jsou dnes lidé schopni uspořádat originální svatbu, a další zajímavosti," řekl o obsahu únorového vydání Josef Rubeš, šéfredaktor deníku Metro. "V magazínu najdou naši čtenáři vždy něco navíc, ale především chceme, aby se při čtení magazínu dobře bavili," doplnil. Relaunch bude podpořen kampaní, která vzniká ve spolupráci s agenturou Euro RSCG a poběží v první fázi v Metru, vybraných B2B titulech a dále v celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích. Ve druhé fázi pak bude doplněna podporou v outdooru v největších českých městech, které tvoří páteřní distribuční síť deníku Metro, dodává Aleš Pýcha.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři