Magazín Men/Women Only v novém
Magazín zkrátil svou periodicitu z dvouměsíčníku na měsíčník a bude vycházet každé druhé úterý v měsíci jako supplement deníku Metro. Čtenáři tak získají pravidelnou "dávku" lifestylu zdarma.
"Ke změně distribučního konceptu jsme přistoupili na základě tlaku ze strany čtenářů, kteří si přáli magazín dostávat jako součást deníku. Kratší periodicita nám pak umožní lépe reagovat na potřeby ze strany reklamních zadavatelů," uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství Metro ČR.
"První únorové číslo Men/Women Only bude především Valentýnské. Poradí našim čtenářům např. to, jak si udržet vztah po pěti, deseti a dvaceti letech, přinese tipy na večeři pro partnera či téma, kde všude jsou dnes lidé schopni uspořádat originální svatbu, a další zajímavosti," řekl o obsahu únorového vydání Josef Rubeš, šéfredaktor deníku Metro. "V magazínu najdou naši čtenáři vždy něco navíc, ale především chceme, aby se při čtení magazínu dobře bavili," doplnil. Relaunch bude podpořen kampaní, která vzniká ve spolupráci s agenturou Euro RSCG a poběží v první fázi v Metru, vybraných B2B titulech a dále v celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích. Ve druhé fázi pak bude doplněna podporou v outdooru v největších českých městech, které tvoří páteřní distribuční síť deníku Metro, dodává Aleš Pýcha.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory