Newsweek chce změnit formát i čtenáře
"Masovost je pro nás nefungující záležitost. Přál bych si, aby fungovala, ale není to tak. Dělali jsme to tak dlouhou a úspěšně, ale dál už nemůžeme" říká výkonný ředitel Tom Ascheim. Podle něj se Neewsweek plánuje soustředit na "tvrdé jádro" 1.2 milionu čtenářů, kteří mají nadprůměrné vzdělání a příjmy a to postupně zvětšovat.
"Nový" Neewsweek se pravděpodobně svým obsahem posune blíže k časopisům jako New Yorker a Economist - nejen za účelem přilákání nových čtenářů, ale také inzerentů z odlišných oblastí, kteří by mohli pomoci doposud druhému nejčtenějšímu americkému zpravodajskému týdeníku ze zhoršující se finanční situace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři