Asie investuje do reklamy
Podle údajů World Advertising Research Center, které se odvolávají na Nielsen Media Research, vzrostly právě díky Asii v posledním čtvrtletí minulého roku celosvětově investice do reklamy o 3 %. Nejvíce se přitom o růst zasadila Čína, kde celkový růst investic dosáhl téměř 17 %. Asiaté podle všeho vědí, co dělají – nedávno se objevily zprávy, že hospodářský růst v Číně překvapil analytiky svými výsledky a posunul tak zemi z hlediska HDP na třetí místo mezi světovými ekonomikami. Již dříve Číňané ohlásili, že do roku 2030 chtějí technologicky předstihnout Spojené státy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři