Čtvrtina lidí neví, kdy přejde na digitál
Podíl těchto lidí podle srovnání výsledků průzkumu z května a prosince loňského roku zůstává stejný, řekl šéf Rady ČTÚ Pavel Dvořák. Z výsledků průzkumu v květnu i prosinci vyplývá, že 18 procent lidí přejde k digitálnímu TV vysílání, jakmile bude v jejich místě bydliště dostupné. Celkem 26 procent lidí tak učiní někdy před vypnutím analogového vysílání v místě jejich bydliště. Zhruba 16 až 18 procent si přístup k digitální TV zajistí podle svých slov těsně před vypnutím analogu, sedm až devět procent po vypnutí. "Nerozhodnutých je 24 až 26 procent," uvedl Dvořák.
V obecné rovině z prosincového průzkumu pro ČTÚ podle Dvořáka vyplývá, že se zvyšuje informovanost o digitálním vysílání. "V této chvíli více než 93 procent obyvatel uvádí, že jsou informováni o přechodu na digitální vysílání," podotkl Dvořák. Ve srovnání s květnovým průzkumem se zvýšil podíl informací z televize a informací od známých a příbuzných. To podle Dvořáka znamená, že roste i zkušenost lidí s digitálním vysíláním.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz