Mall.cz otevřel sportovní prodejnu
Vedení společnosti Mall.cz tento krok zdůvodnilo rostoucí poptávkou po sportovním sortimentu, který si navíc mnozí zákazníci chtějí před zakoupením nejprve vyzkoušet. Naopak na internet nedávno zamířila síť prodejen Sportisimo, která zprovoznila vlastní webový obchod.
Mluvčí společnosti Mall.cz Petr Král řekl, že nová sportovní prodejna v Praze-Holešovicích má plochu 280 metrů čtverečních a je připojena ke stávajícímu obchodu, ve kterém Mall.cz prodává elektro, hobby a dárky. Prodejna je zásobena zbožím z internetových obchodů Bartsport.cz a CykloExpert.cz, které jsou součástí nákupní galerie Mall.cz.
"Sportovní zboží patří na internetu k nežádanějším komoditám. U sportovního sortimentu je však pro zákazníka důležité si zboží také vyzkoušet, osobně prohlédnout nebo si nechat při výběru poradit. Nová sportovní prodejna Mall.cz by měla zákazníkům nabídnout právě takové služby," uvedl Král.
Kromě nové prodejny v Praze-Holešovicích provozuje Mall.cz také kamenný obchod v Brně. O otevření dalších prodejen zatím firma neuvažuje a chce se nyní podle Krále soustředit na zkvalitňování nabídky zboží a služeb dvojice obchodů v Praze a Brně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři