7 z 10 uživatelů má profil na webu
Naopak čtvrtina jej nemá, a ani se jej nechystá vytvořit. Největší zájem mít a spravovat svůj profil na některé ze sociálních sítí mají lidé od 15 do 24 let, s postupujícím věkem podíl lidí s profilem klesá. Vyplývá to z průzkumu, který poskytla společnost Mediaresearch.
Podle průzkumu má profil na některé z komunitních sítí na internetu 88 procent mladých lidí ve věku od 15 do 24 let. U lidí od 25 do 34 let je to 81 procent, u dospělých od 35 do 44 let pak 64 procent. U věkové kategorie 45 let a více má profil na internetové komunitní síti něco přes dvě pětiny lidí.
U uživatelů internetu je podle průzkumu zcela běžné mít vytvořeno více profilů, průměrně tři na jednoho uživatele, a také jich více než jeden aktivně používat (v průměru dva). V počtu používaných profilů jsou však velké rozdíly z hlediska věkových kategorií, kdy nejmladší generace má vytvořeno více profilů (v průměru čtyři) a více jich také aktivně ve srovnání se staršími generacemi využívá.
Spontánně uváděnou a nejvíce využívanou sociální sítí v České republice je komunitní síť Spolužáci.cz s 36 procenty následovaná komunitní sítí Lidé.cz s 20 procenty. Třetí nejsilnější komunitní sítí je server Líbímseti.cz se 13 procenty.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři