Sedem s.r.o. na Markíze končí
Markovič v letech 1995-1998 našel pro svoji Šikmou plochu azyl v České televizi. Podezření na politické pozadí má prý Lasica už delší dobu.
Zánik Sedem s.r.o. Markíza oficiálně odůvodňuje nízkým podílem na trhu. Před podivnými posuny vysílacího času na pozdní hodiny ale relace místy překračovala rekordy sledovanosti. V létě 2008 dosáhlo Sedem s.r.o. podíl 43,6 %, nejvyšší od počátku peoplemetrového měření. Dnes Markíza není spokojena s 30-ti procentním podílem.
Možnost zrušení relace Markíza zvažovala už několikrát, vždy ale po letní přestávce relaci obnovilo. Osmého roku existence se ale nedožije. I další Lasicovi kolegové údajně "měli takový pocit", že relace směřuje ke konci, řekla Olga Feldeková. Lasica si myslí, že za zrušením stály požadavky politiků, nebo aspoň někoho snaha se jim zalíbit. "Pokud by to byla pravda, tak by to bylo hrozné vysvědčení pro tuto společnost," řekl deníku SME. "Sedmičce" nakonec nepomohla ani blogerská petice.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři