Procter & Gamble oživuje Pantene
Hlavní roli v rozsáhlé kampani bude hrát celebrita Stacy Londonová, která bude do nekonečna vychvalovat přidání silikonu, který by měl zaručit silnější a lesklejší vlasy. Reklamní šoty k tomu mají připomínat, že cena se nemění a zaručuje dobrou hodnotu, i když kvalita by patřila „spíš do drahého salónu“.
Zatímco v USA byla tato řada opakovaně charakterizována jako z prodejního pohledu podřadná, firma Procter & Gamble se jí opakovaně snaží oživit. Začátkem roku přitom analytikové považovali špatný prodej této značky za hlavní důvod, proč firma nedosáhla svůj každoroční růst o 5 procent. Procter & Gamble přitom téhle značce dával novou šanci už několikrát. V roce 2000 došlo k přejmenování na Pantene Pro-V, loni se pro změnu jednalo o reklamní kampaň Parthenon. Dnes se stejná reklamní agentura Grey snaží o nový přístup – nedělní noviny obsahují vzorky šampónu, zákazníci jsou lákáni na webovou stránku Secrettogreathair.com. Řada Pantene měla vždy vysoký marketingový rozpočet, v loňském roce se za marketing utratilo 203 miliónů dolarů, letos zatím 114 miliónů. Zatímco dřívější kampaně se temínu „hodnota“ často jen letmo dotkly, v současné době ekonomické krize je to nejběžnějším slovem. Podle firmy Procter & Gamble neznamená „hodnota“ nic levného, ale naopak něco, co výtečně funguje a jeho cena není směšně vysoká.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři