Americká média rekordně propouštěla
Týká se to většiny velkých korporací vč. společností Viacom a NBC Universal, které snížily počet zaměstnanců o 7% a 3% minulý týden, dřívě to byly firmy Time Inc., Yahoo, Gannett, CBS a další ve větší či menší míře.
Personální redukce jsou odůvodněny světovou finanční krizí. Ve skutečnosti by k podobnému úbytku došlo i bez krize, říká AdAge.com a tvrdí, že změny jsou nutné pro přerod starých médií na nový typ, který má být méně nákladný. „Manažerské týmy dávají rušení pracovních míst za vinu americké recesi, aniž by uznaly, že i za silné ekonomiky by média čelila velkým problémům při přeměně ze starých médií na nová," říká mediální analytik z Barclays Capital, Anthony Di Clemente.
K mediálním velikánům, kteří stále nehlásí žádné redukce, patří News Corp. s 64 tisíci a Walt Disney Co. se 150 tisíci zaměstnanci.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři