O studentské konto byl velký zájem
Kampaň byla zaměřena na vybranou skupinu studentů: budoucí právníky, doktory, IT odborníky a ekonomy. Probíhala postupně v 9 českých a moravských univerzitních městech na 26 vysokých školách. Zájem o ni projevily tisíce studentů, z toho téměř polovina mladších 20 let.
„Chtěli jsme studentům ukázat, že jsme pro ně kvalitním, férovým a spolehlivým partnerem, který jim pomůže na cestě za úspěchem v jejich profesním životě,“ říká výkonný manažer řízení segmentu Platební komfort Martin Eyberger. „Studenti ocenili, že se k nim nechováme jako k teenagerům, ale jako k budoucím profesionálům, a velmi živě se zajímali o všechny parametry Studentského konta Plus, čímž prokázali nejen svou osobnostní, ale také ekonomickou zralost.“
Pro první dva tisíce studentů, kteří si do 24. října založily ČSOB Studentské konto Plus, byly jako dárek připraveny plechovky koncentrovaného kyslíku, jenž pomáhá při únavě a stresu a zároveň zvyšuje koncentraci. Součástí kampaně byla také soutěž s možností atraktivní výhry v podobě letu ve stíhačce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
21.01.2025 Nejoblíbenější Xiaomi roku má nástupce.
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
ČNB patří mezi pět největších kupců zlata mezi centrálními bankami
Charu Chanana, Saxo Bank
Mgr. Timur Barotov, BHS
Peněz bude stále více: Investování již není možnost ale nutnost!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Miroslav Novák, AKCENTA
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti