Inzertní příjmy vydavatelů stouply
Z deseti největších vydavatelů podle inzertních příjmů jich osm zaznamenalo nárůst a dva - Vltava-Labe-Press a Economia - naopak pokles. Vyplývá to z údajů, které na základě monitoringu inzerce TNS Media Intelligence zveřejnila Unie vydavatelů.
Pořadí pěti největších vydavatelů podle hrubých příjmů, tedy ceníkových cen bez započítání množstevních slev, bonusů a vzájemných výměnných obchodů označovaných jako bartery, se meziročně nezměnilo. První v žebříčku je vydavatel deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, společnost Mafra. Její hrubé příjmy z inzerce za deset měsíců letošního roku činily 2,62 miliardy korun, což je o osm procent více než loni ve stejném období.
Druhá je česká pobočka Ringieru vydávající mimo jiné Blesk, Sport a Aha! s 2,31 miliardy korun, což je meziročně více o 14,6 procenta. Třetí je vydavatel regionálních Deníků pokrývajících celou ČR, společnost Vltava-Labe-Press (VLP). Hrubé příjmy VLP od ledna do října činily 1,84 miliardy; to představuje meziroční pokles o 3,6 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři