Finanční krize se dotkne i reklamního trhu
Vyplývá to z vyjádření Jana Edlmana z mediální agentury OMD. Ta naposledy oznámila své odhady čistých výdajů firem na reklamu v září, nové odhady počítající i s aktuální finanční krizí ale zatím nezveřejnila.
"Tento rok ještě krize čísla (odhady) nijak zvláště nezmění, dá se čekat pokles příští rok," poznamenal Edlman. Vypracovat nový aktuální odhad na rok 2009 je podle něj složité, když je nyní trh "značně nestabilní". "Ale jistě se shodneme na tom, že krize i reklamní trh rozhodně postihne," uvedl.
Světové mediální agentury zabývající se mimo jiné i odhady výdajů na reklamu, jako například Zenith Optimedia, již své odhady pro příští rok zmírnily. "My máme odhad samozřejmě připravený, je zhruba na poloviční úrovni letošního roku. Ale protože tam vstupuje celá řada jiných faktorů - nejedná se jen o internet, ale i další média - nemůžeme vám dát v tuto chvíli tak přesný odhad, jako bychom si přáli," řekl Edlman.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada