Příjmy z internetové reklamy vzrostly
Zvýšily se i ve srovnání s předchozím čtvrtletím, a to o dvě procenta. Vyplývá to ze zveřejněné zprávy společností Interactive Advertising Bureau a PricewaterhouseCoopers LLP.
Akcie společností závisejících na příjmech z internetové reklamy, včetně firmy Google, v poslední době prudce klesaly. Příčinou byly obavy, že ekonomický propad se promítne i do zpomalení trhu s internetovou reklamou.
Růst reklamních příjmů v současném ekonomickém prostředí je dobrou zprávou, uvedl partner PricewaterhouseCoopers David Silverman. Zájem inzerentů o reklamu na internetu podle něj neochabuje, protože často platí až na základě výkonu reklamy, tedy třeba pouze v případě, že spotřebitelé na reklamu kliknou, aby se na stránky nabízené v reklamě podívali.
Za devět měsíců příjmy z internetové reklamy vystoupily na 17,3 miliardy dolarů. Ve stejném období loni činily 15,2 miliardy dolarů, napsala agentura AP.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři