Šéf Yahoo varuje před pádem
Trval ovšem na tom, že online sektor vyjde z celé aktivity posílen. Uvedl příklad dot.com krachu, kdy se zrodila pevná pozice právě firem jako Yahoo a Google. „Jsem si jistý, že právě teď se rodí noví leadeři budoucnosti. Je čas možností, je čas budovat infrastrukturu a nástroje, které se na druhém konci tunelu budou ještě hodně hodit.“ Apeloval také na inzerenty, aby i v dobách recese investovali do reklamy, neboť „většina z nich se bude chtít vrátit nazpět a bude chtít být viděna a slyšena, až se ekonomika vrátí zpět na určitou úroveň.“ Mezi několika klíčovými body v oboru si Yang povšiml zvyšující se důležitosti internetové reklamy, například search marketingu. „Reklama založená na výkonu je klíčovou při vyvolání přímé reakce. Oblast vyhledávání a oslovení má pro nás stále větší důležitost.“ Yang odmítl jakkoli komentovat problémy Yahoo, zvláště pak odmítnutí převzetí firmy ze strany Microsoftu. Loňská dohoda Yahoo a Googlu o prodeji vyhledávání Googlu na stránkách Yahoo byla také zrušena.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři