Šéf Yahoo varuje před pádem
Trval ovšem na tom, že online sektor vyjde z celé aktivity posílen. Uvedl příklad dot.com krachu, kdy se zrodila pevná pozice právě firem jako Yahoo a Google. „Jsem si jistý, že právě teď se rodí noví leadeři budoucnosti. Je čas možností, je čas budovat infrastrukturu a nástroje, které se na druhém konci tunelu budou ještě hodně hodit.“ Apeloval také na inzerenty, aby i v dobách recese investovali do reklamy, neboť „většina z nich se bude chtít vrátit nazpět a bude chtít být viděna a slyšena, až se ekonomika vrátí zpět na určitou úroveň.“ Mezi několika klíčovými body v oboru si Yang povšiml zvyšující se důležitosti internetové reklamy, například search marketingu. „Reklama založená na výkonu je klíčovou při vyvolání přímé reakce. Oblast vyhledávání a oslovení má pro nás stále větší důležitost.“ Yang odmítl jakkoli komentovat problémy Yahoo, zvláště pak odmítnutí převzetí firmy ze strany Microsoftu. Loňská dohoda Yahoo a Googlu o prodeji vyhledávání Googlu na stránkách Yahoo byla také zrušena.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory