Tesco spouští vánoční kampaň
Vánoční kampaň Tesco Stores poběží od 8. listopadu do 30. prosince. „Veškeré vizuály využívají společné znaky, které jsou charakteristické pro Vánoce - balicí papír symbolicky znázorňující otevření dárku, vánoční ozdoby „koule“, které slouží jako nosiče informací o ceně a případné slevě,“ říká marketingový ředitel Tesco Stores ČR Michal Štádler a dodává: „Kampaň jsme na základě průzkumu postavili na tradičních znacích Vánoc, kterými jsou stromeček, balicí papír, stuha a kapr. Claim pak vyjadřuje strategii Tesco – jsme tu pro všechny.“
Kampaň bude zaměřena na komunikaci vybraných výrobků - hraček, spotřebního zboží a potravin a bude nasazena v televizi, rozhlase a tisku. Z outdooru budou využity rámečky ve vlacích ČD. Důležitou součástí kampaně jsou i speciální vánoční katalogy a POS materiály. Vánoční katalogy s tipy na dárky vyjdou ve dvou vlnách. První je již zákazníkům k dispozici od 8. října, kdy byl zahájen vánoční prodej, a na druhý se mohou zákazníci těšit od 12. listopadu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz