Kampaň o digitalizaci začne v prosinci
Mezi projekty bude například informační telefonní linka a speciální webové stránky k digitalizaci. Účastníkům konference tel.con spectrum v Praze to dnes řekl šéf Národní koordinační skupiny pro digitální vysílání v ČR Zdeněk Duspiva.
"Předpokládáme, že v prosinci by měly být projekty spuštěny," uvedl Duspiva. Podle nařízení vlády v podobě Technického plánu přechodu k digitálnímu vysílání musí být spuštěna informační kampaň nejméně tři měsíce před úplným vypnutím analogového signálu v daném regionu. První takovou oblastí, kde bude vypnuta nejen ČT2, ale také mnohem sledovanější Nova, ČT1 a Prima, se v dubnu příštího roku má stát Praha, v září pak Plzeň.
Pro kampaň byl již vybrán například právní a odborný poradce a také provozovatel speciálních webových stránek. Web o digitalizaci by měla vytvořit společnost Internet Info, která například provozuje odborný server o digitalizaci DigiZone.cz. Web by měl být denně aktualizován a kromě technických údajů o digitalizaci by se měl zabývat i denními problémy, které při přechodu k digitální TV nastanou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři