Bernard na stráži
V říjnu byla zahájena kampaň s láhví Bernardu stylizovanou do pozice Hradní stráže. „Snaha dosáhnout vyšších zisků vedla bohužel některé pivovary k hledání úspor i ve výrobě. Tradiční technologii nahradily technologií zjednodušenou, která umožňuje pivo vyrobit levněji a rychleji. Namísto odděleného hlavního kvašení na spilce a zrání v ležáckých tancích se používají zjednodušené výrobní postupy,“ píše se v tiskové zprávě. Kampaň pro Bernard vytvořila reklamní agentura Konektor, její kreativní ředitel Martin Charvát Strategii potvrdil, že kampaň nemá být prvoplánově euroskeptická: „Jde jenom o pivo, europiva jsou masově vyráběná piva, u kterých nehraje regionální tradice žádnou roli.“ I podle tiskového mluvčího Bernardu Zdeňka Mikuláška nejde o „žádný euroskepticismus, chceme jen upozornit na možná rizika globálního podnikání“.
Rodinný pivovar Bernard se také po dvouleté odmlce vrací k reklamní kampani „Svět se zbláznil, držte se“. „Na listopad máme připravený zcela nový reklamní motiv a část billboardových ploch je již vylepena, přesto jsme se nyní rozhodli vrátit ke kampani z roku 2006,“ vysvětluje Stanislav Bernard. Kampaň pivovaru je připravena na listopad.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři