Skončila HELP–Pro život bez tabáku
Evropské unie, čímž se kampaň zapsala jako největší osvětová kampaň Evropské komise. Opírala se o mix komunikačních nástrojů – média, internet, eventy a spolupráci s odborníky. K nejúspěšnějším organizátoři řadí virální kampaň, ve které fiktivní značka Nicomarket propagovala negativní následky kouření. Z Paříže celou kampaň řídila francouzsko-belgická komunikační agentura Ligaris. V jednotlivých zemích spolupracovala se sítí mediální agentury Carat/b>; aktivity public relations zajišťovaly lokální PR agentury – v Česku agentura Pram. Odbornou spolupráci poskytlo Centrum léčby závislosti na tabáku. V souvislosti s ukončením celoevropské kampaně se v Bruselu konala třídenní konference Evropské komise, kde organizátoři a odborníci na komunikaci hodnotili úspěšnost kampaně a použité komunikační kanály. Jedním z hlavních doporučení pro zvažované pokračování kampaně je ještě více a aktivněji do ní zahrnout mladé lidi a ke komunikaci využít web jako interaktivní médium.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři