Obama osloví voliče v hlavním čase
Diváci se budou moci na mimořádný pořad s názvem "Barack Obama: American Stories" (Barack Obama: Americké příběhy) podívat na televizích CBS, NBC a Fox ve středu ve 20:00 místního času (01:00 SEČ). Ve španělském překladu ho odvysílá i španělskojazyčná televizní stanice Univision.
Za vysílání tohoto pořadu na pomezí reklamy a informačního žánru podle amerických médií Obama zaplatil tři miliony dolarů (58,4 milionu korun). Doposud za reklamní spoty v televizi utratil 230 milionů dolarů, což je podle DPA nejvíce v historii prezidentských kampaní. Jeho republikánský rival John McCain a předsednictvo jeho strany za televizní reklamu vydali celkem 118 milionů dolarů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři