ČP propaguje pojištění vozidel
Hlavním sdělením kampaně je, že pojišťovna klientům vyplatí peníze z pojistné události rychle po dodání podkladů. Okamžité vyřízení pojistné události ztvárnila agentura nadsázkou – zřícením automobilu ze skály. Ač zdemolované pádem, auto dopadne zcela netknuté vedle billboardu České pojišťovny. Klienti si tak mají Českou pojišťovnu spojovat s tím, že v případě vzniku pojistné události s motorovým vozidlem nebudou dlouho čekat na své peníze. „Každý ocení rychlou pomoc a s pojištěním vozidel od České pojišťovny tu možnost má. Toto sdělení jsme použili jako základ pro reklamní spot,“ vysvětluje Lukáš Fiala z Mather Communications. Agentura se zabývá tvorbou a budování značek v marketingové komunikaci. Reklama na pojištění motorových vozidel je jejím dalším jednozáběrovým spotem pro Českou pojišťovnu. Spot se v současné době už objevuje na televizních obrazovkách a poběží do konce listopadu 2008. Podpoří jej navíc bigboardy a megaboardy na dálnicích a hlavních tazích a tiskovou kampaní v denících a magazínech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Okénko finanční rady
Lukáš Raška, Portu
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Jaké jsou nejčastější chyby v nahlašování pojistných událostí?
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Fair Credit definitivně přišel o licenci. Problémy začaly již před 2 lety
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Úsporná klimatizace a levná elektřina: Kombinace, která vám může ušetřit tisíce!
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Nechcete ji potkat, snažíte se jí vyhnout, a přesto si vás najde. Exekuce
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Josef Pavelec, Dálnička.cz
Richard Bechník, Swiss Life Select