Vltava.cz se mění v nákupní galerii
Nová nákupní galerie má zákazníkovi zpřístupnit širší nabídku zboží a rychlejší služby doručení. Každou sortimentní oblast přitom pro Vltava Stores zajišťuje vybraný partner. Ten má přinést široký sortiment zboží, skladové zásoby a schopnost rychlé a bezproblémové expedice. „Chceme se soustředit na to, v čem jsme dobří, tedy v internetovém prodeji a marketingu, a neplýtvat energií v oblastech, které pro nás mohou zajistit účinně i jiní,“ vysvětlil generální ředitel společnosti Vltava Stores Petr Koždoň. Změna obchodní strategie souvisí se vstupem nového investora, private equity společnosti Milestone Partners, která v Česku investuje a řídí projekty rozvojového kapitálu. K jejím největším projektům patří eBanka. Z hlediska komunikace se Vltava Stores rozhodla vsadit vše na jednu zastřešující značku. Tou chce společnost zjednodušit komunikaci se zákazníkem a postavit ji na jedné značce s jasným profilem – Vltava.cz je dnes jedna z nejstarších a nejzavedenějších značek českého internetového obchodu. „Dosavadní komunikace velkého množství nezávislých značek byla nákladná a neefektivní a z pohledu zákazníka často i matoucí,“ říká Koždoň.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři