Mitsubishi doručí 38 vozů
Mitsubishi Motors slaví uvedení nových vozů Lancer Sportback a nový Colt na trh v celé Evropě, a to nápaditým způsobem díky kampani „Na značku“. Nečeká, až se lidé přijdou na nové modely podívat. Naopak tyto modely se „přijdou“ podívat na lidi. Vozy doručí například pomocí vrtulníku, a to na místa, která si účastníci sami označí na interaktivní mapě.
Občané Evropské unie mohou vyhrát zbrusu nový vůz Mitsubishi tak, že si vyberou místo a umístí na něj značku. Právě tam by měla společnost Mitsubishi dodat jeden z automobilů. Účastníci si mohou vybrat, zda značku vytvoří on-line na adrese www.naznacku.cz nebo zda skutečnou značku vytvoří na reálném místě vybraném předtím na interaktivní mapě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz