OH překonaly rekord ve sledovanosti
Čísla byla zveřejněna v úterý na setkání programových expertů v Monaku. „Překonalo to všechny rekordy. V kvalitě i kvantitě,“ citovala agentura SID Rolanda Favreho, bývalého prezidenta Radio France.
Také ve Spojených státech se sledovanost OH dostala na historické maximum, především díky plaveckému králi her Michaelu Phelpsovi. Olympijské vysílání stanice NBC si zapnulo během 17 dnů dohromady 214 milionů lidí, tedy víc než u jakékoli sportovní akce v minulosti.
K tomu navíc stanice NBC "bodovala" na internetu, kde na svém oficiálním webu zaregistrovala denně několik desítek milionů kliků. „Třiadevadesát procent těchto uživatelů se pak dívalo na olympiádu v televizi. Takže internet byl pro naše vysílání něco jako trychtýř,“ uvedl David Neal z NBC.
Ta za exkluzivní práva pro americký trh zaplatila v přepočtu 588 milionů eur (zhruba 15 miliard korun), přičemž příjmy se vyšplhaly ke 720 milionům eur (18,5 miliardy korun). Cena půlminutového reklamního spotu stoupla v porovnání s Aténami o deset procent na 493 tisíc eur (12,5 milionu korun).
Zábava pro miliardy. Olympijské hry v Pekingu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
18.09.2024 Klíčový okamžik pro globální ekonomiku: Sníží…
16.09.2024 Cena ropy je nejnižší za poslední 3 roky.
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Snaha o navrácení lesku Barbie v době klesajícího prodeje. Barbie telefon jako tahák sezóny?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz