Vánoční zboží na pultech vadí
Ty, které by to mohlo ohrozit a vědí, že již v minulosti o vánoční zboží v jejich obchodě nebyl zájem, ho jednoduše neobjednali. „Podle mě se jedná o hroznou komerci, která začíná moc brzy a kazí tím vánoční svátky, protože ty pak ztrácí své kouzlo. Hlavně si myslím, že to poplete děti. Ty mají přeci Vánoce spojené se zimou a jak jim mají rodiče vysvětlit, že do Vánoc je doopravdy ještě daleko,“ postěžovala si Petra z Děčína. „To, kdy začne prodejce nabízet vánoční zboží, je záležitost každého obchodníka. Má se to tak, že k nám stálá klientela chodí. Těsně před Vánoci pozorujeme mírný úbytek zákazníků, které nám stahují velké obchodní řetězce. Mají větší výběr zboží, a lidé, co ještě nesehnali dárky, se k jejich návštěvě samozřejmě uchýlí,“ uvedl majitel českokamenického Elektro Map Miroslav Maněna. „Pro malé prodejce to je velmi špatné, většinu z nich to může i zničit. Také plánujeme nasadit vánoční kolekce, ale až v listopadu. Dát vánoční zboží do prodeje už v září či v říjnu nepovažuji moc za fér. Velké obchodní řetězce používají klamnou reklamu, když nyní nabízí vánoční zboží se slevou,“ řekl majitel Elektrocentra Hambálek v Rumburku a Varnsdorfu Josef Hambálek.
Vánoce v říjnu? Obchodníci reagují různě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři