Tour de Beer zná vítěze
Oceněno bylo prvních 25 nejúspěšnějších účastníků. Do soutěže bylo zapojeno 25 vybraných pražských restaurací. Soutěžící měli za úkol tyto restaurace během léta navštívit a v každé vypít alespoň jedno pivo. To jim obsluha restaurace potvrdila otiskem speciálního razítka do hrací karty. V redakci Zoomu se sešlo celkem 168 platných hracích karet, z nichž 42 bylo zcela vyplněných. Nejúspěšnější získali atraktivní ceny, které věnoval Pilsner Urquell a vydavatelství Mladá fronta. Absolutní vítěz Martin Mašín si mimo jiné odnesl výčepní zařízení a konzumační poukaz do vybrané restaurace.
Pivaři sobě. Maratón Tour de Beer.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada