Prodej deníků meziročně klesl
Ve srovnání s letošním červencem průměrný denní prodaný náklad vzrostl o 1,6 procenta. Vyplývá to z údajů Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR, které poskytla Unie vydavatelů. Ve srovnání s červencem vzrostl v srpnu prodaný náklad šesti z devíti sledovaných deníků. „Důvodem vyššího prodeje deníků v ČR v srpnu byl pravděpodobně zájem o zpravodajství z olympijských her,“ uvedla unie. Pokud by se do statistik započítaly i údaje o předplatném a pultovém prodeji, tak by podle unie v srpnu vzrostl prodej sedmi deníků.
V srpnu se ve srovnání s červencem nejvíce zvýšil průměrný prodaný náklad deníku Sport, a to o 17,7 procenta na více než 68.000 výtisků denně. O 6,9 procenta se v srpnu zvýšil průměrný prodaný náklad deníku Aha!, naopak pokles o 2,7 procenta vykázaly Lidové noviny a o 5,4 procenta deník Šíp.
Nejprodávanějším deníkem zůstal i v srpnu Blesk se 441 317 výtisky denně. Druhá byla Mladá fronta Dnes (293 008) a třetí byly regionální Deníky vydavatelství Vltava-Labe-Press vycházející v celé ČR (287 339).
Loni bylo líp. Pordaný náklad deníků klesl o 8 procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři