Rio Mare s kampaní v hypermarketech
Ochutnávky probíhají ve vybraných prodejnách sítí Hypernova, Globus, Interspar, Tesco, Billa a Makro v průběhu října. Losos Rio Mare komunikuje především chuť a snadnou přípravu. „Chceme zákazníkům umožnit seznámení se s našimi výrobky, které jsou na trhu novinkou. Sázíme na nejvýznamnější benefity, které tyto produkty zákazníkům přináší – chuť a jednoduchost přípravy pokrmů z lososa,“ říká Michaela Rudyková, brand manažerka potravin společnosti Bolton Czechia, která na český trh značku Rio Mare dodává. Zákazníky hypermarketů a supermarketů čeká u ochutnávkových pultů Rio Mare kuchař s ukázkou přípravy Zeleninového salátu s lososem a zakysanou smetanou. Pro přípravu tohoto jídla jsou použity Filety z lososa Rio Mare ve vlastní šťávě a v olivovém oleji. Pro všechny zákazníky má Rio Mare přichystaný minireceptář s tipy na přípravu čtyř pokrmů z lososových filetů. Ochutnávkové akce na lososy Rio Mare jsou součástí marketingového mixu, jehož pilířem je televizní reklama doplněná inzercí a promočními aktivitami v místě prodeje.
Není tuňák jako tuňák. Rio Mare spouští novou kampaň.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
31.05.2024 Galaxy Fit 3: Nejlevnější Samsung hodinky, které&h
27.05.2024 V létě startuje sdílení elektřiny. Využijte&hellip
27.05.2024 Co zazní na Analytickém fóru XTB 2024?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ceny zlata, mědi a niklu prudce vzrostly v důsledku ekonomických a geopolitických změn
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS