Altus propaguje informační systém
„V kampani poprvé ve větším měřítku představujeme i naše nové logo a název, které jsme změnili před několika měsíci,“ uvedl ředitel Altus software Štěpán Pokorný. „Nové Vario charakterizuje především důsledná orientace na hladké fungování všech firemních agend a zjednodušení pracovních postupů. Doufáme, že i naše nové logo a název budou díky zjednodušení snáze rozpoznatelné.“
„Věříme, že motto naší kampaně – Aby firmy fungovaly – vystihne přímočarým způsobem přínos našeho software pro zákazníky,“ dodává obchodní ředitel Altus software Miloš Novák. "Při jeho vývoji jsme zužitkovali 13 let zkušeností, vylepšili jsme řadu funkcí a vytvořili řadu nových. A protože respektujeme odlišnosti mezi jednotlivými klienty, dále jsme rozšířili již předtím bezkonkurenční možnosti individuální upravitelnosti Varia.“
Aby firmy fungovaly. Altus Vario.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři