Vizuální styl předsednictví vytvoří Marco
Hlavní úlohou agentury bude na základě již existujícího loga a manuálu jednotného vizuálního stylu předsednictví ČR v Radě EU vytvářet grafické úpravy, návrhy jednotlivých prvků a dohlížet na jejich správnou aplikaci při výrobě. S vítězem výběrového řízení podepsal Úřad vlády smlouvu do června 2009.
Do výběrového řízení, které bylo vyhlášeno 21. července letošního roku, se přihlásili celkem tři uchazeči. Všichni prokázali potřebnou kvalifikaci a byli hodnoceni na základě dílčích kritérií, tj. kvalita nabízeného plnění 60% a nabídková cena 40%. Pro účely hodnocení byli uchazeči vyzváni zadavatelem, aby vytvořili tři případové studie, které měly prověřit jejich originalitu a kreativitu při aplikaci tzv. slepého loga. Vítězná nabídka uspěla ve všech zmíněných kritériích a prokázala také dlouhodobé zkušenosti v oblasti aplikace grafického designu.
Nový vizuální styl k předsednictví vytvoří agentura Marco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři