Hejtman s řasenkou a leskem na rtech
Lidovec Stanislav Juránek, Milan Venclík z ODS, Vojtěch Adam za KSČM i sociální demokrat Michal Hašek vsadili hlavně na billboardy. Kolem silnic jsou jich s jejich tvářemi stovky. Výjimkou je v tomto Kateřina Dubská ze Strany zelených, která má plakáty jen v městské hromadné dopravě. „Jako zelení nemůžeme přece podporovat reklamu na silnicích,“ vysvětluje svou "neviditelnost" kolem silnic Dubská.
Vizážisty a odborníky na image nejvíce zaujaly fotky Milana Venclíka z ODS. I laik si totiž všimne, jak je na nich vyumělkovaný. „Ve skutečnosti přece vypadá úplně jinak,“ říká například Pavel Sklenář z Brna, který má Venclíka v nadživotní velikosti kousek od domu.
To potvrzuje i brněnská vizážistka a specialistka na make-up Kateřina Mazáčová. „Billboardu Venclíka se člověk až lekne. Mistr tesař se zde utnul opravdu hodně. Nalíčit muži řasy, přepudrovat ho tmavým pudrem, aby snad působil odpočatým opáleným dojmem, to Brňany v ulicích skutečně šokuje. Nakonec lesk na rtech, k tomu už nemám co dodat,“ uvedla Mazáčová.
Podle expertů z brněnské reklamní agentury Marco taková retuš nemusí působit dobře. „Pro lidi, kteří Venclíka znají, je to šok. Na druhou stranu kandidát působí solidně a nápad s podpisem je akční a zajímavý,“ míní Ondřej Kopecký z agentury Marco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz