T-Mobilu zkouší virtuální Týnu
Virtuální operátorku Týnu nyní T-Mobile testuje u vybraných uživatelů předplacených karet Twist. Pilotní projekt chce vyhodnotit v prvním čtvrtletí příštího roku a do konce roku 2009 Týnu nasadit do běžného provozu pro zhruba tři miliony uživatelů předplacených karet.
„Současný systém s tlačítkovou volbou se již dostává na hranice svých možností. Soustředíme se proto na zprovoznění revolučního automatu pod názvem Týna, který využívá technologii rozpoznávání řeči. V České republice takové řešení dosud nemá obdoby,“ uvedla mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová. V současnosti hlasový automat s tlačítkovou volbou zpracuje denně požadavky více než 50 tisíc lidí.
Týna zatím pracuje s databází zhruba 20 tisíc vět a slovních spojení přiřazených k jednotlivým tématům. Jakmile správně identifikuje přání uživatele, vede jej co nejrychleji k řešení. Není-li si zcela jista tím, co zákazník chce, požádá ho o potvrzení nebo zopakování zadání. Pokud ani přes opakované pokusy stále nerozumí, nabídne přepojení na živého operátora. Zákazník má také možnost kdykoliv přejít ke klasickému automatu s tlačítkovou volbou. Při svém uvedení do běžného provozu by měla být Týna schopná vyřídit přes 80 procent všech požadavků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři