TV Barrandov představila nové logo
„Symbol navazuje na estetiku světa filmových a televizních hvězd a vytváří tak vazbu s dlouholetou slavnou historií Barrandovských filmových atelierů,“ řekl při této příležitosti mluvčí televize Janis Sidovský. Logo vytvořilo grafické oddělení televize vedené Ondřejem Semotánem a autorem jeho podoby je typograf Tomáš Polívka.
Jak říkají sami jeho tvůrci, logo svým otevřeným gestem vybízí k hravosti a spolupráci na originálním obrazu nové televize. Otevřený první cíp hvězdy má divákům ukázat přístupnost stanice pro jejich nápady a náměty. „Výběr prvního cípu je zcela záměrný a značí, že názory diváků jsou pro TV Barrandov prvořadé. Interakce s divákem je zřejmá při prvním pohledu na logo, kdy hvězda symbolizuje člověka s otevřenou náručí,“ přiblížil symboliku loga Sidovský.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři