Karma partnerem poděbradského basketbalu
Klub, který je v první lize nástupcem klubu BK Sadská, nyní ponese název Karma Basket Poděbrady. Karma se tímto krokem chce zviditelnit jako progresivní společnost nejen lokálního charakteru. „Firma se chce díky generálnímu partnerství s prvoligovým basketbalovým klubem dostat do podvědomí širší části veřejnosti. Vzhledem ke své pozici na trhu cítí společnost také nutnost pomáhat a podporovat ty, kteří její pomoc potřebují v rozvoji svých sportovních úspěchů,“ říká obchodní ředitel společnosti Karma Martin Štoček.
„Pro Karmu partnerství znamená zvyšování image společnosti a povědomí o společnosti obecně, dále zlepšování obchodních vazeb a také vztahů s partnery v zázemí sportovní haly poděbradského klubu. Nalezli jsme soulad s cíli poděbradského klubu a věříme ve dlouhodobost vztahů,“ dodává Štoček.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz