Karma partnerem poděbradského basketbalu
Klub, který je v první lize nástupcem klubu BK Sadská, nyní ponese název Karma Basket Poděbrady. Karma se tímto krokem chce zviditelnit jako progresivní společnost nejen lokálního charakteru. „Firma se chce díky generálnímu partnerství s prvoligovým basketbalovým klubem dostat do podvědomí širší části veřejnosti. Vzhledem ke své pozici na trhu cítí společnost také nutnost pomáhat a podporovat ty, kteří její pomoc potřebují v rozvoji svých sportovních úspěchů,“ říká obchodní ředitel společnosti Karma Martin Štoček.
„Pro Karmu partnerství znamená zvyšování image společnosti a povědomí o společnosti obecně, dále zlepšování obchodních vazeb a také vztahů s partnery v zázemí sportovní haly poděbradského klubu. Nalezli jsme soulad s cíli poděbradského klubu a věříme ve dlouhodobost vztahů,“ dodává Štoček.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři