Staropramen zahájí kampaň pro řidiče
Projekt bude představen na festivalu SmíchOff Summer a jeho součástí budou informační kampaň i atrakce, která umožní účastníkům bezpečně si vyzkoušet, jak se řídí „pod vlivem“. Tato část proběhne ve spolupráci s Městskou částí Praha 5 přímo na pěší zóně u metra Anděl.
Zájemce si nejprve nechá zamotat hlavu na mobilním trenažéru zvaném Aerotrim, což je konstrukce se třemi soustřednými kruhy, které obsluha postupně roztočí. Toto zařízení bylo původně vyvinuto pro kosmonauty pro simulaci stavu beztíže, zde však simuluje stav po požití alkoholu, tím že snižuje schopnost pohybové koordinace. Bezprostředně poté, co si zájemce nechá zamotat hlavu, usedne za volant automobilového simulátoru. Na vlastní oči tak uvidí, jak jsou jeho řidičské schopnosti sníženy oproti normálnímu stavu.
Každý účastník této atrakce bude po jízdě na simulátoru obdarován poukázkou na služby společnosti Drink SOS, která zajišťuje odvoz podnapilého řidiče i jeho vozu domů. Poukázku v hodnotě 200 Kč může účastník využít i v budoucnosti.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři