TITAN PŘEDSTAVIL SOUTĚŽ PRO COPYWRITERY
Outdoorová společnost zve kreativní týmy, aby navrhly reklamu pro jednoho z jejich klientů, která bude umístěna na billboardu o šířce 73 m a výšce 3 m, umístěném podél kolejí u stanice Euston. Výherní tým získá luxusní víkend pro dva v Paříži a zdarma dvoutýdenní kampaň pro libovolného svého klienta.
Graham Fink, kreativní ředitel u M&C Saatchi, řekl: „Plakáty jsou ta brutálně nejjednodušší ze všech médií. Osobně se domnívám, že jsou ultimátním testem jakéhokoli kreativce. A tohle je plakát na druhou – šance realizovat ten největší a nejlepší nápad. Až se toho bojím.“ Steve Cox, marketingový ředitel u Titan Outdoor, k tomu dodal: „Prvním úkolem pro jakoukoli mediální platformu je to, aby její kreativní exekuci zaregistrovali příslušní zákazníci. A tento nový formát nemůže zklamat, je to unikátní příležitost k představení opravdu velmi přitažlivé práce.“ Danou tratí projede více než půl milionu lidí týdně. Závěrečným dnem pro zaslání návrhů je 10. říjen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz